HTML

Imola in Edinburgh

Edinburgh-ben töltött egyetemi éve(i)mről való beszámoló.

Friss topikok

  • Imolka: @Rita_Bp: tudom, hogy sokkal rosszabb is lehetett volna, de akkor még az is elég rossznak tűnt. De... (2009.10.24. 21:47) Hétvégi vonatozás és egy csepp japán kultúra
  • Imolka: @Rita_Bp: Sziiiija!:) örülök, hogy tetszik a blog, s remélem jól sikerülnek a vizsgáid!!! Szorítok... (2009.10.18. 18:29) A 33-as busz
  • Imolka: @Manócs: nekem is furcsák voltak ott a pálmafák, nem értem, hogy képesek életben maradni ilyen idő... (2009.10.07. 16:59) Kirándulások
  • Imolka: @Beze: örülj, hogy nem vagy med student, mert akkor 9-5-ig lenne órád, mindegyikre tutorial + prac... (2009.10.03. 20:29) Órarend
  • Imolka: a Sainsbury's nem olcsó, csak az van a legközelebb:P Egyébként itt is van lidl, tesco meg asda (bá... (2009.09.29. 20:03) A mai nap (azaz hétfő, 2009.09.28.) izgalmai*

Linkblog

2009.10.06. 15:00 Imolka

Kirándulások

Az International Student Centre (ISC) minden hétvégén szervez valamilyen kirándulást. Freshers' week alatt St Andrews-ba mentek, utána Stirling-be, múlt szombaton meg a Culzean (ejtsd: Kulian) castle-höz vittek, amin már én is részt vettem. Csak £10-ba került a jegy. A kastély Skócia dél-nyugati részén helyezkedik el, gyönyörű kilátás nyílik az óceánra.

Az út kb 2 órás volt, busszal mentünk. Sajnos bent nem lehetett képeket csinálni, de kint már csináltam néhányat a mobilommal. Egész jók lettek. A kastélyon kívül más látványosság nagyon nem volt ugyan, de nagyon szép parkok voltak körülötte. Michelle-lel lesétáltunk a Swan lake-ig, aztán fel akartunk menni megnézni vmilyen Cat gate-et, de eltévedtünkxD Az út elején kaptunk egy kis térképet, de azon csak a nagyobb ösvények voltak felvázolva, mi pedig kisebbeken mentünk. Nem baj, szép volt. Meg vettem egy second hand könyvet:) Emily Brontë Wuthering Heights c. regénye csak £2 volt! Bűn lett volna ott hagyni.

Ezen a szombaton pedig a Rossyln Chapel lesz az uticél, a jegy ára £9 volt.  Szerintem nagyon jók ezek a kis kirándulások, mert elég olcsón el lehet jutni egy csomó helyre, ráadásul a társaság se rossz. Viszont nagyon nehéz jegyet szerezni, mert nagyon hamar elkelnek.

Éééééééééééééés október 17-én megyek Lillához!!!!:) Neten vettem meg a jegyet, s így olcsóbb volt. Egyik lakótársam, Sara, akinek az ikertesója, Jessica, Lilla lakótársa (kicsi a világ, huh?!), mondta, hogy akkörül megy meglátogatni, s hogy nem akarok-e vele menni, ha már ilyen kellemes egybeesésnek lettünk áldozatai. Igen ám, viszont azt elfelejtettem megkérdezni, milyen vonattal megy, hánykor indul, stb. Úgyhogy végül kb ugyanakkor leszünk ott, de külön utazunk:D De még így is alig várom!

Íme néhány kép:

2 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://imolainedinburgh.blog.hu/api/trackback/id/tr981431666

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Manócs 2009.10.06. 23:30:52

Hülye kérdés: Mit keresnek pálmafák az egyik képen???

És a Rosslyne Chapelben nagyon sok képet csinálj ám és találd meg Mária Magdolna sírját!!! :-D És ha majd meglátogatlak, akkor feltétlenül vigyel el oda!!! :-))))

ÉÉÉÉÉs már csak 11 nap!!!!!!!!

Imolka 2009.10.07. 16:59:41

@Manócs: nekem is furcsák voltak ott a pálmafák, nem értem, hogy képesek életben maradni ilyen időjárási körülmények között:D

Sara mondta, hogy kívülről nem szabad sokra számítani, mert kb esik szét, olyan állapotban van, de belülről nagyon szép. Remélem lehet bent képeket csinálni:S
süti beállítások módosítása