HTML

Imola in Edinburgh

Edinburgh-ben töltött egyetemi éve(i)mről való beszámoló.

Friss topikok

  • Imolka: @Rita_Bp: tudom, hogy sokkal rosszabb is lehetett volna, de akkor még az is elég rossznak tűnt. De... (2009.10.24. 21:47) Hétvégi vonatozás és egy csepp japán kultúra
  • Imolka: @Rita_Bp: Sziiiija!:) örülök, hogy tetszik a blog, s remélem jól sikerülnek a vizsgáid!!! Szorítok... (2009.10.18. 18:29) A 33-as busz
  • Imolka: @Manócs: nekem is furcsák voltak ott a pálmafák, nem értem, hogy képesek életben maradni ilyen idő... (2009.10.07. 16:59) Kirándulások
  • Imolka: @Beze: örülj, hogy nem vagy med student, mert akkor 9-5-ig lenne órád, mindegyikre tutorial + prac... (2009.10.03. 20:29) Órarend
  • Imolka: a Sainsbury's nem olcsó, csak az van a legközelebb:P Egyébként itt is van lidl, tesco meg asda (bá... (2009.09.29. 20:03) A mai nap (azaz hétfő, 2009.09.28.) izgalmai*

Linkblog

2010.02.21. 17:02 Imolka

Minden és semmi

Olyan rég nem írtam, hogy szinte el is felejtettem, hogy van blogom, úgyhogy tiszta szerencse, hogy most uncsizom (bár lenne munka bőven), mert így legalább írok egy keveset. 

Asszem a vizsgákkal fejeztem be, úgyhogy most azzal kezdem. Pfú de régen volt. Annyira, hogy már tudom is az eredményeket:D Ami nagy szó, mert EAC-ból csak múlt hét szerdán tudtam meg, hogy teljesítettem. Itt is csak 40% kell, hogy átmenj, viszont hiába kaptál több, mint 40% mondjuk az esszédre, a vizsgán is 40% fölött kell teljesítened. Szóval, íme az eredmények: japán 89%, EAC vizsga 65%, EAC esszé 66%, pszicho vizsga 67%, pszicho esszé 62%, úgyhogy mindenből átmentem:) És majd március 8-án tudom meg, hogy az évvégi vizsgák mikor lesznek...

És hát mit is mondja, miután visszaérkeztem, és újra elkezdőtött a tanítás, megint úgy elrepült az idő, mint az első szemeszterben - már a week 7 következik!! És annyi mindent mondjuk nem is csináltam. Annyi, hogy most már a spanyol tandem partneremmel heti rendszerességgel találkozom, mert rájöttem, hogy szinte fájdalmas, hogy mennyit felejtettem spanyolból, pedig csak 3 hónapig nem beszéltem. Ismét voltam egy ISC-s kiránduláson, a Lindisfarne szigetekre. Nem volt semmi, 5-7-ig lehet jegyet venni, de mivel tudtam, hogy hatalasak a sorok, így képes voltam lógni az előadásomról, és 50 perccel korábban értem oda, és már a 17. ember voltam a sorban! És előttem mindenki 2 db jegyet vett. De sikerült jegyet szerezni, és bár meg voltam fázva, elmentem. Szép volt, hideg volt, hosszú volt. Annyi néznivaló nincsen, s korábban nem tudtunk elindulni, mert csak bizonyos időközökben lehet használni az útat, mert apálynál (vagy dagálynál? sose tudom) a víz ellepi.

Az órarendem nem változott, annyi, hogy EAC-ból most már Kína történetét tanuljuk, és új tutorunk van, egyébként minden maradt a régi. Kicsit szomorú, hogy Kína törétnetét izgalmasabbnak találom, mint Japánét, de hát ez van, lehet, hogy az is közre játszik, hogy a hétfői előadó nagyon jó. A keddi előadásokra most már nem járok be, mert nem tetszik az előadó - lenéző, irritál az akcentusa, és különben sem lehet sok hasznosat megtudni az előadásain, úgyhogy hasznosabban töltöm azt az 50 percet.

Kb egy hónapja vettem gym membership kártyát, úgyhogy KB-nél tudom használni a konditermet (még sose voltam...:P) meg ingyen el tudok menni az aerobic órákra. Nem valami megerőltető, de jobb, mint a semmi. Arra legalább kétszer elmegyek, és van is kivel, szóval jó:)

Meg most már tudom, kikkel fogok lakni jövőre: Steven (norvég), Darie (román) meg Jenny (angol). Úgyhogy jó vegyes csoport lesz:) Stevenről meg Darieről annyit kell tudni, hogy olyan a két srác, mint egy rossz házaspár - állandóan veszekednek, de legbelül tudod, hogy szeretik egymást:P meg hát viccesek, szóval sok mókában lesz részünk.

Sacc/kb ennyi, de ha majd történik vmi izgis, majd jelentkezem, azaz ha eszembe jut a blog:D

 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://imolainedinburgh.blog.hu/api/trackback/id/tr661778530

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása