HTML

Imola in Edinburgh

Edinburgh-ben töltött egyetemi éve(i)mről való beszámoló.

Friss topikok

  • Imolka: @Rita_Bp: tudom, hogy sokkal rosszabb is lehetett volna, de akkor még az is elég rossznak tűnt. De... (2009.10.24. 21:47) Hétvégi vonatozás és egy csepp japán kultúra
  • Imolka: @Rita_Bp: Sziiiija!:) örülök, hogy tetszik a blog, s remélem jól sikerülnek a vizsgáid!!! Szorítok... (2009.10.18. 18:29) A 33-as busz
  • Imolka: @Manócs: nekem is furcsák voltak ott a pálmafák, nem értem, hogy képesek életben maradni ilyen idő... (2009.10.07. 16:59) Kirándulások
  • Imolka: @Beze: örülj, hogy nem vagy med student, mert akkor 9-5-ig lenne órád, mindegyikre tutorial + prac... (2009.10.03. 20:29) Órarend
  • Imolka: a Sainsbury's nem olcsó, csak az van a legközelebb:P Egyébként itt is van lidl, tesco meg asda (bá... (2009.09.29. 20:03) A mai nap (azaz hétfő, 2009.09.28.) izgalmai*

Linkblog

2009.09.25. 16:40 Imolka

Az elso het

MEG MINDIG NINCS INTERNETUNK!!!!!! Bocsanat, de most mar tenyleg duhito. Elvileg 28-an lesz, mindig csak halasztjak.

Az orarendem mar nagyjabol megvan, csak a tutorial orak nem tudom pontosan, mikor lesznek, mert nem tudom, melyik idopontra osztottak be (volt, ahol 2 vagy 3 idopontot is be kellett jelolni). Az elso japan ora erdekes volt, kicsit bepanikoltam, hogy miert is kellett nekem ezt a szakot valasztani, mert eleg durva lesz, de mar elmult. Megcsinalom, nincs mese, ezt valasztottam. Az East Asian Civilization (EAC) eleg uncsi volt, ami csak azert szomoru mert 1) a no aki tartani fogja az orakat a Director of Studies-om (DoS) es 2) tenyleg magamra leszek hagyatva ha meg akarom rendesen tanulni az anyagot, mert elegge megerolteto odafigyelni arra, mit mond a neni. Foleg olyankor, amikor azon kezdek el gondolkozni, hogy leginkabb mire hasonlit a feje... egyszeruen nem tudom eldonteni, beka? tehen? Egyebken lesznek japan orak is, amiket o tart. Az elso orarol el is kestem, mert csak 10 percem van eljutni az egyik epuletbol a masikba, es raadasul rossz epuletbe mentem, de legalabb nem egyedul kestem el, hanem meg ket emberrelxD az elet apro oromei. A tankonyveket is sikerult nagyabol megszerezni, kiveve a EAC-eset, mert az allitolag "is out of print". lol. Ma volt az elso rendes pszicho ora is, erdekes volt.

A japan szakosok kozul mar olyan 6-7 emberrel megismerkedtem, de szerintem lesz egy srac akivel nem kerulunk egy csoportba. Tegnap reggel volt a placement test, hogy eldontsek, ki kerul a beginners' group-ba es ki a post-beginners' group-ba, es azok alapjan, amit elmondott, csodalkoznek, ha a kezdo csoportba tennek. Kiderult, hogy a Kitchener House-bol van meg egy lany, aki pszichologiat tanul, es raadasul a Psychology 1-t, mint en, tok jo. Amikor elso nap talalkoztunk, mondta, hogy csere diak, Kinabol, es hogy a harmadik eveben van, szoval nem gondoltam volna, hogy beteszik ugyanabba az oraba, mint az elsosoket. Aztan mondta, hogy mivel mas rendszer van itt, minden csere diakot az elso eves orakra iratjak be.

A practice room-okat is kiprobaltam, ketszer. Elso alkalommal nagyon rossz szobat valasztottam, a B17-est (csak rogziteni akarom az infot, hogy legkozelebb NE valasszam). Csak fel orat tudtam maradni, mert olyan depresszios lettem, hogy egyszeruen feladtam. Elszoktam a zeneiskolas hangulattol; attol, hogy athallatszik, mit jatszol meg hogy a masik - vagy inkabb masok - mit jatszanak. Meg hat reg nem jatszottam mas zongoran, mint az enyemen. De ma kifogtam egy olyan szobat, ahol Yamaha volt, ugyhogy ujra felebredt bennem a remeny, hogy menni fog, es hogy megsem vagyok annyira rossz.

Bank szamlat tegnap sikerult nyitni, de nem diak szamlat, nem am, mert azt csak akkor nyithatsz, ha mar 3 eve itt eltel. Bizony, es ezt eddig senki nem mondta, szoval csoppet meglepodtem. Ugyhogy silver account-om van, a legolcsobb, de eleg sok minden jon hozza, mindenfele biztositas, stb. A kartyat is elvileg jovo heten kedden vagy szerdan kene megkapjam, majd meglatjuk, kesnek-e vele vagy sem.

A hazban a hangulat nagyon jo, ha uncsizol, akkor csak be kell menni a konyhadba, ha ott nincs senki, akkor a masikba (osszesen 3 van, en a harmadikban vagyok, de szoktam az elso konyhaban is dekkolni). A common room-ban altalaban filmet szoktak nezni, egyik nap a Homeward Bound ment. A Cameron Toll (bevasarlokozpont) 5 percnyi setara van, ahol van a Sainsbury's, ami nagyon jol jon.

Azt hiszem, minden fontosat leirtam. Holnap lesz BBQ!!:) Ugy latszik eleg nepszeru itten.

 

3 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://imolainedinburgh.blog.hu/api/trackback/id/tr811406797

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Beze · http://beze.extra.hu/avatar.jpg 2009.09.25. 18:59:37

hmmm nekünk még nem volt bbq :( meg nincsen living room-unk sem, csak egy Liliék-konyhája-méretű konyha. meg a felettünk lévő lakásnak is. ami már kitesz egy living room-ot :D:)

jó volt újra hallani felőled ;)

Beze · http://beze.extra.hu/avatar.jpg 2009.09.28. 23:47:58

nah ha van neted jöhet a következő bejegyzés :D

Imolka 2009.09.29. 12:39:20

@Beze: jött is volna, ha nem szarakodott volna a net. annyira ravaszok ezek a keycom-osok...
süti beállítások módosítása