HTML

Imola in Edinburgh

Edinburgh-ben töltött egyetemi éve(i)mről való beszámoló.

Friss topikok

  • Imolka: @Rita_Bp: tudom, hogy sokkal rosszabb is lehetett volna, de akkor még az is elég rossznak tűnt. De... (2009.10.24. 21:47) Hétvégi vonatozás és egy csepp japán kultúra
  • Imolka: @Rita_Bp: Sziiiija!:) örülök, hogy tetszik a blog, s remélem jól sikerülnek a vizsgáid!!! Szorítok... (2009.10.18. 18:29) A 33-as busz
  • Imolka: @Manócs: nekem is furcsák voltak ott a pálmafák, nem értem, hogy képesek életben maradni ilyen idő... (2009.10.07. 16:59) Kirándulások
  • Imolka: @Beze: örülj, hogy nem vagy med student, mert akkor 9-5-ig lenne órád, mindegyikre tutorial + prac... (2009.10.03. 20:29) Órarend
  • Imolka: a Sainsbury's nem olcsó, csak az van a legközelebb:P Egyébként itt is van lidl, tesco meg asda (bá... (2009.09.29. 20:03) A mai nap (azaz hétfő, 2009.09.28.) izgalmai*

Linkblog

2009.09.29. 21:27 Imolka

I love Bingo!

Ma japánon, hogy gyakoroljuk az első 25 hiragana karaktert, bingo-t játszottunk. Random sorrendben kellett leírni a jeleket, és aztán aki először kapott teli sort, az nyert kis jellegzetes japán cuccot. Csak két nyeremény volt, és én lettem az első! Olyan boldog voltam:) Választhattam, hogy a pirosat vagy a rózsaszínt kérem, és természetesen a rózsaszínt kértem. Ilyen telefonra akasztható kis mütyürke, nekem tetszik. Bár most pont olyan telefonom van, amire nem tudom ráfűzni. Oh well. De a legviccesebb az az, hogy másodszor is kijött nekem a bingo, de akkor már nem mertem hangosan mondani, mert így is szerintem mindenki irigykedve nézett rám. De ugyanakkor, amikor nekem kijött másodszor, valaki más mondta, hogy bingo, úgyhogy jó, hogy csendben maradtam.

A japán tancsi néniről még nem meséltem semmit. Dr Fumiko Narumi Munro-nak hívják, és pici, alacsony, vicces figura. Az arca kicsit olyan, mint egy halé. Őt nem rosszindulatból hasonlítom állathoz, a DoS-omat sem abból hasonlítottam békához... annyira. De annyi biztos, hogy Fumiko sensei-t (órán így kell hívjuk:)) jobban bírom, mint a DoS-omat. A tegnapi hiragana órán magyarázta, hogy japánban, mivel csak shi hang van, nincs si, ezért a japánok, amikor angolul tanulnak, nem értik mi a különbség a "sit" és a "shit" között:D

Egyébként itt is ma volt először igazi skót időjárás. Egész nap szitált az eső és szürke volt minden, de legalább a szél nem volt olyan erős.

Nos, gyerekek, mára csak ennyi.

 

 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://imolainedinburgh.blog.hu/api/trackback/id/tr891416825

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása